piątek, 28 sierpnia 2015

23. Groźby..



Monika i Krzysiek się calowali.. Po woli zaczęli pozbierać się ubrań. Krzysiek pociągnął Monikę w stronę sypialni.. Zadno z nich nie chciało przerwać tych cudownych chwil.. Po kilku minutahc byli rozebrani.. Juz miało dość to tego.. Gdy nagle usłyszeli ogromnie chalas stluczonego szkła.. Krzysiek szybko się spowrotem ubrał i pobiegł do salonu. Chwilę po nim Monika. Posterunkowy będąc już w salonie ujrzał rozbite okno.. Podszedł bliżej i ujrzał owinięty kartką kamień. Podniósł go. Po kilku sekundach obok niego była Monika, Krzysztof pokazał kamień Monice. I rozwiną go, zaczął czytać.. Co przeczytał bardzo przestraszyło posterunkowego. Mężczyzna pokazał tą kartę kobiecie. Na niej pisało ,, ZOSTAW MOJĄ ŻONE W SPOKOJU BO INACZEJ POŻALUJESZ TEGO! ,,
Nie trudno było zgadnąć kto jest adresatem groźby.. Monika też się przestraszyła. Nie mogła zrozumieć do czego jej mąż może się posunąć..
- Krzysiek co z tym zrobimy?
- Nie wiem Monika. To twój mąż ty zdecyduje - powiedział smutny Krzysiek
- Krzysiek.. Może zostawiły to ja zaplace za szybę.. A jeśli to się jeszcze raz powtórzy wtedy to zglosimy.. Nie mogę całe zyckpie kryć dupy mojejmu bylemu już mężowi..
- Byłemu? - Zapytał zdziwiony Krzysiek.. Mężczyzna myślał że Monika przebaczy Arturowi. Mylił się..
- Tak.. On już nie jest moim mężem.. Nie zdolam mu przeznaczyć po tym co zrobił.. Po tym że mnie  zdradzil i to z moja  koleżanką może nie najlepszą ale koleżanką z pracy... - powiedziała załamana Monika..
- Mogę u ciebie zostać na noc?
- Tak.. Tylko gdzie będziesz spać.. No nie mam gdzie cię położyć bo łóżko Toska jest dla dziecka.. Chyba będziesz musiał się połozyc że mną..
- No chyba będę musiała.. Nie mam innego wyjścia... I jeszcze jedno.. Chce cię przeprosić za ten pocałunek... To był impuls emocji..
Krzyskowi zrobiło się smutno postanowił , że pocałuje Monikę jeszcze raz bo dla niego to nie był wplyw emocji.. On choć że to jego przyjaciółką chciał czgeos więcej tylko bal się jej reakcji.. Bo ona ma męża i dziecko.. Ale skoro się z nim w rozwodzi.. To nic nie stanie im na przeszkodzie.. - Monika dla mnie to nie byly emocje.. - Po tych słowach oboje zaczęli się znowu całować..   Potem ponownie pozbawili się ubrań.. Nikt im nie przeszkodzil i doszło de tego czego Krzysiek od dawna chciał...

Rano para obudziła się nago, wtuleni w siebie.. Kobiecie zrobiło się glupio.. Przeciez Krzysiek to jej przyjaciel z pracy. Jest od niej o wiele młodszy.. Co ludzie powiedzą.. Ale z drugiej strony z Krzyśkiem Monika czuła się inaczej niż z mężem... Sama nie wiedział co miała myśleć.. Dochodziladzila 9. Monika postanowila wstac i aie ogarnoc. Ponieważ o 10 przyjeżdża matka Doroty z chłopcami. Dzisiaj oboje mieli wolne.. Monika poprosiła Krzyska by odwiózł ją do domu.. Wczoraj jakoś wyszło że to kobieta wypiła wiecej wina.
Po 10 minuatch Monika była przebrana i umalowana. Obudziła Krzyska.
- Krzyskie wstawaj.
- Po co?..- powiedziała leniwie..
- mógłby odwieść mnie do domu.. A po drodze po Franka?
- Ok.. A która godzina?
- 9.20. Chce teraz pojechać bo nie chce by Matka Doroty mnie tu zobaczyła
- ok.. Mógłbym się prosić byś zrobiła mi kawy? A ja w tym czasie się ogarne
- hehe okej ide robic..
Po 5 minutach kawa była gotowa.. Ale monika postanowiła zrobić jeszcze sniadanie.. Nie chciała się wysilac zajrzalndo lodówki zobaczyła w niej wedline, mali i pomidory. Pomyślała ,, zrobię kanapki..,,
10 minut później wszytko było gotowe. Monika nakładała kanapki na talerz.  Nie zauważyla, że Krzysiek wszedł do kuchni i jest blisko niej. Po chwilili poczuła jego rence które oplataly jej brzuch.. Po chwili poczuła cieple usta na swojej szyji.. Kobieta odwróciła się.. Krzysztof pocałował ją w usta. Monika wyrwała się z pocałunków posterunkowego, wzięła kanapki i postawiła je na stole po czym usiadla i zaczęła je jeść.. Krzyskowi zrobiło się glupio.. Ale myślał że ta noc znaczyła coś dla Moniki.. Bo dla niego znaczyła wiele.. Po chwili myślenia zrobił to samo co Monika, usiadł i zaczął jeść.. Dochodziła 9.40. Policjanci wyszli z mieszkania, wsiedli do auta i ruszyli w stronę domu mamy Doroty.  Całą drogę jechali w milczeniu nikt nie chciał jej przerwać.. O równo 10 byli pod blokiem matki byłej żony Krzyska. Mieli wchodzić do klatki ale zauważyli kobietę z chłopcami. Podeszli do niej, serdecznie podziękował za opieke nad chlopcami. Kobieta powiedziała że do była sama przyjemność i odeszła.  Krzysiek odwiózł Monikę i Franka do ich mieszkania.. W czasie jazdy nadal panowała miesięczna cisza.. Czasem chlopcy powiedzieli coś ale dorośli już nic. Monika z Frankiem wysiedlili z samochodu i poszli do mieszkanka.  Nawet nie weszli do środka a zobaczyli...






Hej! Nowe opowiadanie! Jak się podoba.. Nie jest za długie ale i nie za krótkie..
Komentujcie będę wdzięczna! Rodziła dedykuję mojej koleżance.. Julce, Justynię B. ( mam nadzieję że skomentujesz ♥)
Mam do was pytanie.
1. Jak myślicie co zobaczyła Monika?
2. Jak się uloza relacje Moniki i Krzyska?
Pozdrawiam
Paulina

28 komentarzy:

  1. 1.Mąż Moniki.
    2.Między Moniką a Krzyskiem zaiskrzy. Monika zajdzie w upragnioną ciążę,ale nie z mężem.
    Świetne opowiadanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super opowiadanie. Cieszę się że Monika zaszalała z Krzyśkiem. Pozdrawiam i czekam na następne

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny rozdział :) co zobaczyła Monika. ... Artura z Drawska? ??? Co do drugiego pytania .... myślę że z początku będą małe komplikacje ale się zejdą
    Życzę weny i pozdrawiam
    Olka ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ! Haha nie powiem ...
      Dziekuję za odpowiedź na pytania .
      Ja również życzę weny
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  4. 1. NW XD Serio, to przykre, ale pusta głowa
    2. No raczej, problemy muszą być, ale trzeba je pokonać!
    Plis, poproś Marysie, żeby została twoją betą i ci sprawdzała tą ortografie.
    Ale pod względem treści super :D
    Pozdrawiam
    Nadia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha Nadia i pusta głowa.. Ciekawe połączenie a tak na serio to dziwne XD
      Już poprosiła i się zgodziła.. Więc kolejne opowiadanie..będzie kile do czytania bo bez błędów..
      Dziekuję.
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  5. Huhuh to się zadziało. :D
    Ja beta, wow, ta duma. xD
    Super rozdział. ☺
    Pozdrawiam
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah działo się działalo :-D
      No no.. Teraz będzie się czytało bez błędów moje opow... Hhaha:-D
      Dziekuję
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  6. 1)Artura!
    2)beda razeem !!!
    Kurcze,dlaczego jak Krzysiek chcial ja pocalowac to Monika sie odwrócila ??
    http://policjaserial.blogspot.ie/2015/08/18wypadeksprawca-i-kotnia.html <--- mój nowy rozdzial :)
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego.... No sama nie wiem...
      Zaraz zajrze..
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  7. Super rozdział :) ♥
    Dziękuje za dedykację♥♥
    Pozdrawiam i życzę dalszej weny :)
    Julka, Justyna B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ♥
      Nmzc
      Dzięki za komentarz
      Ja również pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  8. Dziekuję..
    Dzięki również za komentarz..
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma to jak zakończenie w takim momencie...
    Rozdział super, chociaż po Krzyśku i Monice bym się tego nie spodziewała.
    Nie mam pomysłu na odpowiedź na te pytania, bo ten rozdział mnie bardzo zaskoczył.
    Czekam na następny
    Pozdrawiam
    Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.
      Dziekuję.. Widzisz lubię zaskakiwać..
      No nic.. Hehe zaskoczył coś nowego :-D
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  10. Super rozdział :)
    1. Nie wiem :(
    2. Myślę, że będą razem :)
    Pozdrawiam
    Amelka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    1. Możliwe, że Artura.
    2. Coś czuję, że jednak nie będą razem no ale zobaczymy co wymyślisz :D
    Czekam na next.
    {Pozdrawiam}

    Ps: Dodałam kolejny rozdział na moim blogu.
    http://olaimikolajopowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję
      Haha moja wyobraźnia nie ma granic XD
      Pozdrawiam
      Zaraz zb
      Paulina

      Usuń
  12. Zacznę od słów:
    Bardzo lubię serial policjantki i policjanci (obydwa patrole)

    Monika i Krzysztof są razem. Fajnie .
    Szczerze mówiąc nie spodziewałem się , że Krzysztof i Monika będą razem. Fajnie. Przyznam się , że dopiero niedawno odnalazłem Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz lubię zaskakiwać... Mam nadzieję że mój blog ci się spodoba
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  13. Serdecznie zapraszam na nowy blog z opowiadaniami!
    https://krzysiekmonika.blogspot.com
    Lądujesz u mnie w zakładce "czytam"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz tam własne i zostawie po sobie ślad..
      Dziekuję!
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  14. Fajnie piszesz, czasami oglądam ten serial:)
    Trochę źle się czyta raz z , a raz bez polskich znaków, ale da się wytrzymać. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:-D
      To już się zmieni ponieważ moja przyjaciółka będzie sprawdzała ortografię..
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń