piątek, 4 września 2015

24. Reakcje najbliższych

Hej kochani! Odrazu mówię, że opowiadanie nie jest długie bardzo przepraszam. Mam nadzieję że się wam spodobra! Miłego czytania



Ola wzięła test ciążowy do ręki. Spojrzała na niego, i uśmiechnęła się. Była w ciąży. Niestety, po chwili uśmiech zszedł jej z ust, przecież musiała o tym powiedzieć Mikołajowi. W jej głowie pojawiło się dużo myśli, w tym, jak zareaguje Mikołaj. Z rozmyśleń wyrwał ją dźwięk. Mikołaj pukał do drzwi.
- Kochanie, co się dzieje? Czemu zamknęłaś się w łazience?
- Już wychodzę... - odpowiedziała zniechęcona.
Otworzyła drzwi, opuściła pomieszczenie i poszła do Mikołaja, który był w salonie.
Była przy nim i spojrzała mu w oczy. Mężczyzna wstał z kanapy i ustał naprzeciwko ukochanej. Złapał ją za rękę.
- Ola, powiedz mi natychmiast, co się dzieje - powiedział zszokowany jej zachowaniem.
Kobieta nic nie odpowiedziała, tylko wyjęła pudełko w którym był test ciążowy. Podała je Mikołajowi.
- Chyba wiesz, co to jest... - powiedziała, podając mu test, do ręki.
Mikołaj wyjął go z pudełka, i zobaczył na nim dwie kreski. Zrozumiał, że Ola jest w ciąży. Był zszokowany, dlatego nic nie mówił.
- Wiedziałam, że tak będzie! Że tak zareagujesz! Będziesz ojcem, czy tego chcesz, czy nie!
Kobieta krzyknęła, odeszła szybkim krokiem w stronę drzwi. Wzięła torebkę, założyła buty, chciała już wyjść gdy poczuła, że Mikołaj złapał ją za rękę.
- Puść mnie! - Krzyknęła, roniąc łzy.
- Kochanie... czemu krzyczysz? Przecież ja jeszcze nic nie powiedziałem.
- No właśnie, nic!
- Ola... ja ogromnie się cieszę, że po raz kolejny będę ojcem! Nic nie powiedziałem, bo byłem zszokowany.
Powiedział, i złożył na jej ustach gorący pocałunek. Kobieta uspokoiła się. Mikołaj skończył ten długi pocałunek. Wziął z jej rąk torebkę, i odwiesił ją na wieszaku. Kobieta weszła w głąb domu, podeszła do Mikołaja, i pocałowała go. Zaczęli się namiętnie całować. Tą cudowną chwilę, przerwał im dzwonek do drzwi. Ola spojrzała przez wizjer i zobaczyła swojego ojca. Otworzyła drzwi i wpuściła ojca do środka.
- Hej tato, co tam? - zapytała szczęśliwa.
- Hej córciu, przyszedłem cię odwiedzić. A co ty kochana taka szczęśliwa? - zapytał zaciekawiony Wysocki.
- Tato, jest nowina. Będziesz dziadkiem, jestem w ciąży...







Hej kolejny rozdział! Nie jest długi ale to już mowiłam na początku. Mam nadzieję że poza długością jest ok.
W tym rozdziale nie ma błędów i mam nadzieję że się będzie wam lepiej czytało. Tekst poprawiała moja przyjaciółka Marysia.
Proszę komentować rozdział!
Pozdrawiam
Pauliu

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak ty ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      Jeszcze raz dzięki!
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Jej jak ja uwielbiam czytać Twoje opowiadania! I kurcze kiedy się rozkreciłam musiałam pogodzić się z myślą, że tak króciutko. Ola w ciąży, Mikołaj ucieszony będzie z nich fajna rodzinka! :)
    Czekam na kolejne opowiadanie! :*
    Zapraszam do siebie: http://krzysiekmonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOo jak milutko! Hehe..
      Dziekuję!
      Zaraz wpadne
      Pozdrawiam
      Paulina ♥

      Usuń
  3. Hej, super rozdział :3
    Serio mi się podoba ten rozdział, takie fajne te ich reakcje :D
    Pozdrawiam i czekam na next
    Nadia

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc jednak jest w ciąży;) Najważniejsze, że Mikołaj się cieszy. To nie będzie łatwy czas, a wsparcie ukochanego na pewno doda jej otuchy i pozwoli jakoś to przetrwać. Ciekawa jestem, co dla nich dalej wymyśliłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dalam rady napisać że Ola nie jest w ciąży... Za wrażliwa jestem :-D
      A co wymyslilam to dowiesz się za tydzień!
      Pozdrawiam i dzięki za komentarz
      Paulina

      Usuń
  5. Super rozdział nie mogę się doczekać kolejowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Mam dla ciebie dobre wieści. Rozdział będzie dzisiaj...
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  6. Suuuper rozdział,czekam na nexty ;)
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam ze krótko ważne że jest :-D ciekawi mnie jaka będzie reakcja taty Oli :)
    Rozdział rewelacyjny :) już nie mogę się doczekać następnego rozdziału :)
    Życzę weny i pozdrawiam
    Olka ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Sama nie wiem... Noże się nie ucieszy? Będzie ciekawie...
      Dziekuję! Niespodzianka! Rozdział będzie dzisiaj!
      Pozdrawiam
      Paulina

      Usuń
  8. No jednak tak..
    Pozdrawiam
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  9. Super opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mojego bloga patrol 006 i 005 - opowiadania
    Dodałem nowy rozdział.
    Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. A myślałam, że jednak Ola nie będzie w ciąży :) Pomyliłam się.
    Fajny rozdział.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń